upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Moneyball

Citroën
Stratocaching

Stratocaching
Klient Citroën
Značka Citroën

Automobilka Citroën se zapojila do projektu Stratocaching webu Technet.iDnes.cz, geocachingové hry v kombinaci s vesmírným experimentem na dotek stratosféry. Experiment v sobotu 16. listopadu sledovalo online přes 200.000 lidí v České republice.

Zároveň s vesmírným pokusem odstartovala globální nadlinková kampaň na nový Citroën C4 Picasso, jejímž motivem je právě vesmír.

Citroën se do projektu zapojil několika způsoby. Největší úspěch zaznamenala tipovací soutěž Kam dopadne Dropion?, o to určit co nejpřesnější dopad stratosférické gondoly zvané Dropion, jenž s sebou do vesmíru vynesl GPS moduly, které na zemi 16. listopadu hledalo přes 12.000 lidí. Deset nejbližších tipů pak bylo odměněno zapůjčením nového C4 Picassa na měsíc a dalšími cenami od partnerů projektu. Soutěž odstartovala 25. října a trvala do 15. listopadu. 

Dál automobilka sponzorovala jeden z GPS modulů, který se v sobotu ocitl ve výšce 31.000 metrů nad mořem, poté spadl na zem a čekal na svého nálezce, který byl také odměněn dalšími cenami od Citroënu.

Vesmírná stratosférická gondola Dropion přinesla díky úspěšnému experimentu videozáběry zeměkoule ve vysokém rozlišení obrazu (HD), a ty bylo třeba zachránit. Citroën proto vyslal v sobotu ráno hlídku čtyř nových aut C4 Picasso, která gondolu sledovala a po dopadu vyzvedla.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy