Havas Worldwide Prague
Classic Praha
Hvězdy posledních 500 let
- Venkovní
- 1391
Klient | Voice of Prague |
---|---|
Značka | Classic Praha |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Fotograf/ka | Goran Tačevski |
Firma Petra Stuchlíka Voice of Prague vychází s imageovou kampaní pro svá dvě rádia Classic Praha a Expres FM, která letos získala od Mafry a inovovala.
Classic Praha chce kampaň ukázat jako zajímavé nejen pro hudební fajnšmekry a pro odborníky na klasickou hudbu. Díky výběru těch největších hitů z klasiky, jazzu nebo filmové hudby je totiž přitažlivé i pro běžného posluchače. A právě ty má kampaň oslovit. Kampaň představuje skladatele klasické hudby jako hvězdy dnešní hudební scény, ve stejných situacích, jako se ocitají dnešní celebrity, jen z dobovým koloritem.
Ve videu byli využiti pouliční muzikanti Crocodile Quartet, kteří hrají na klasické nástroje současné rockové a popové hity.
Kampaně využívají print (deníky, lifestyly, ekonomické tituly), outdoor a internet.
Komentáře