upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Classic Praha
Hvězdy posledních 500 let

Hvězdy posledních 500 let
Klient Voice of Prague
Značka Classic Praha
Obor Média, vydavatelství, marketing
Fotograf/ka Goran Tačevski

Firma Petra Stuchlíka Voice of Prague vychází s imageovou kampaní pro svá dvě rádia Classic Praha a Expres FM, která letos získala od Mafry a inovovala.

Classic Praha chce kampaň ukázat jako zajímavé nejen pro hudební fajnšmekry a pro odborníky na klasickou hudbu. Díky výběru těch největších hitů z klasiky, jazzu nebo filmové hudby je totiž přitažlivé i pro běžného posluchače. A právě ty má kampaň oslovit. Kampaň představuje skladatele klasické hudby jako hvězdy dnešní hudební scény, ve stejných situacích, jako se ocitají dnešní celebrity, jen z dobovým koloritem.

Ve videu byli využiti pouliční muzikanti Crocodile Quartet, kteří hrají na klasické nástroje současné rockové a popové hity.

Kampaně využívají print (deníky, lifestyly, ekonomické tituly), outdoor a internet.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy