upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Classic Praha
Nová hudba, noví moderátoři

Nová hudba, noví moderátoři
Klient Voice of Prague
Značka Classic Praha
Obor Média, vydavatelství, marketing
Fotograf/ka Jana Kusalová

Na mladší posluchače zacílilo svou komunikaci rádio Classic Praha. Jeho podzimní komunikační kampaň s portrétem Antonína Dvořáka navazuje na zářijové programové inovace a rozšíření moderátorského týmu. „Snažíme se zdůraznit, že klasická hudba nemusí být nutně vážná a pro starší lidi. Antonína Dvořáka s moderními sluchátky jsme vybrali, abychom připomněli, že i na první dojem letité záležitosti mohou být nadčasové,“ přiblížila programová ředitelka Classic Praha Martina Klausová.

Kampaň pro rádio připravila grafička a hudební fotografka Jana Kusalová a do tištěných i online médií byla nasazena začátkem září. Kromě Antonína Dvořáka zvažovalo vedení rádia také portrét Bedřicha Smetany. „Rozhodovali jsme se mezi dvěma nejznámějšími českými skladateli, jejichž tvorba je dodnes aktuální a spojuje několik generací. Nakonec jsme se shodli na Dvořákovi, protože ho hned každý pozná,“ dodává Klausová. Symbol sluchátek má znázorňovat novost a celkové omlazení rádia.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy