ImperialMedia
Clavin
Ženy
- Televize
- 9561
Klient | Simply You Pharmaceuticals |
---|---|
Značka | Clavin |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Nových jedenáct spotů propagujících přípravek na podporu erekce Clavin uvedl jeho výrobce a distributor, společnost Simply You Pharmaceuticals. Výběrové řízení na realizaci této kampaně vyhrála agentura ImperialMedia Michala Pavlici s konceptem nazvaným Ženy. "Z prezentovaných kreativ nás tento koncept zaujal nejvíc," tvrdí senior produktový manažer pro Clavin Jiří Pjatkan.
Kampaň má s nadsázkou naznačit, jak Clavin vnímají ženy, jejichž partneři přípravek užívají. "Naší snahou od začátku bylo otočit koncept a nepředvádět hlavní vlastnosti produktu na mužích, ale z opačného úhlu, a to z toho, jak užívání Clavinu vnímají ženy. V rámci výběrového řízení jsme klientovi prezentovali celkem pět kreativních konceptů, ale Ženy byly pro mě osobně návrh, který nejblíže vystihoval zadání," uvádí account manažer ImperialMedia Jiří Prášek.
Spoty se začaly v únoru a v březnu objevovat mezi vybranými pořady televizí Nova, Prima, Česká televize a Barrandov. "Celkem plánujeme nasadit ve třech etapách tři patnáctivteřinové spoty a osm desetvteřinových sponzorských vzkazů," říká Pjatkan. Kampaň by měla běžet celý letošní rok.
Komentáře