upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Člověk v tísni
Lepší škola pro všechny

Lepší škola pro všechny
Klient Člověk v tísni
Značka Člověk v tísni
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Hana Valentová

Obecně prospěšná společnost Člověk v tísni spustila měsíční kampaň na sbírku, určenou pro doučování dětí z nejchudších rodin a pro mladé lidi, kteří chtějí zlepšovat své prostředí. Každý příspěvek se zavázal zdvojnásobit sponzor, jímž je Nadační fond Avast, přičemž tento závazek platí jeden měsíc, nebo dokud souhrnná hodnota darů nepřesáhne výši 3,5 milionu Kč. Sbírka tak může celkem dosáhnout sedmi milionů Kč.

Hlavní vizuál kampaně představuje "dvojí možnou budoucnost dnešních dětí". Cílem je oslovit spíš movitější a intelektuálně založené dárce a dárce důvěřující značce Člověka v tísni. Kampaň využívá vizuálů v printu za nekomerční ceny, bezplatného grantu Adwords od společnosti Google, cílené facebookové reklamy a elektronický direct mail. Autorem kreativy a hlavním zpracovatelem vizuálního nápadu byla Hana Valentová. Autorem webové prezentace Lepší škola pro všechny je Barton Studio.

Loni  přispělo na sbírku 1.750 lidí a celkový výtěžek činil přes pět milionů Kč. Z nich Člověk v tísni podpořil podle svého vyjádření provoz nízkoprahových klubů pro 900 ohrožených dětí, předškolní kluby pro 260 dětí nebo portál nabízející bezplatně přes 200 audiovizuálních lekcí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy