upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Comtech_Can

Člověk v tísni
Někdy je hranice mezi důstojností a ponížením tenká

Někdy je hranice mezi důstojností a ponížením tenká
Klient Člověk v tísni
Značka Člověk v tísni
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Člověk v tísni pro letošní vánoční období rozšiřuje nabídku na e-shopu Skutečných dárků, které lze zakoupit v podobě certifikátu, o dámské jednorázové vložky. Na podporu nových dárkových certifikátů do časopisu Respekt vložili list se skutečnou vložkou a vzkazem - Někdy je hranice mezi důstojností a ponížením tenká. V mnoha zemích totiž ženy v období menstruace zažívají doma i ve škole pocit méněcennosti. Kvůli nedostatečné informovanosti a studu přerušují pravidelnou školní docházku a mnohdy ani školu nedostudují. Za 600 korun je možné zakoupit certifikát Vložky, díky kterému může nepálská dívka navštěvovat pravidelně školu po celý rok.

Prostřednictvím webu mohou Češi od roku 2009 pomáhat lidem po celém světě. Nabídka se upravuje podle aktuálních potřeb v zemích, kde Člověk v tísni působí. Na kampani se podílela agentura Comtech_Can, která s organizací spolupracuje od roku 2007. Tentokrát spolupracovala na tvorbě a rozšíření webu, vizuálech a nápadu vkládky do časopisu. Současně s dámskou vložkou probíhá kampaň pod heslem Proč dávat voloviny když můžete darovat osla!

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy