Comtech
Člověk v tísni
Skutečný dárek
- Televize
- 4136
Klient | Člověk v tísni |
---|---|
Značka | Člověk v tísni |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | http://www.skutecnydarek.cz |
Nevládní nezisková organizace Člověk v tísni spustila vánoční kampaň Skutečný dárek, ve které ambasadoři a dlouhodobí přispěvatelé Člověka v tísni Jan Budař a Martha Issová propagují pořízení dárků pro lidi v oblastech vyznačujících se chudobou a nedostatkem. Kampaň připravila agentura Comtech, která s touto organizací poprvé spolupracovala už v roce 2008, kdy vytvořila znělku pro festival Jeden svět. Nová reklama se objeví v tisku, v televizi, v rádiu, v online prostředí i v outdooru – konkrétně v metru, tramvajích a na citylightech. Hlavní část komunikace směřuje do posledního měsíce před Vánoci. Samotný nákup dárků má usnadnit i nově upravený e-shop, kde je na výběr řada možností.
Komentáře