Bistro, Bistro Social
Člověk v tísni
Světová práce
- Online
- 1410
Klient | Člověk v tísni |
---|---|
Značka | Člověk v tísni |
Obor | Různé |
Nezisková organizace Člověk v tísni spustila osvětovou online kampaň Světová práce, která prostřednictvím inzerátů na exotické pracovní pozice informuje veřejnost o rozvojových projektech Člověka v tísni ve světě. Kampaň připravila koncem loňského roku agentura Bistro Agency.
Komunikační koncept a následná online kampaň s názvem Světová práce spočívaly ve vytvoření nabídky pracovních pozic v exotických lokalitách, předkládaných reálně se tvářící náborovou agenturou. V nabídce tak zájemci našli například marketingového manažera na Srí Lance, animátora v kempu v Nepálu, specialistu na gastromarketing na Filipínách a další. Inzeráty však byly fiktivní a všechny vypsané "pozice" už byly dočasně vytvořenou "náborovou agenturou" obsazeny. Veškerou nabízenou práci v lokalitách, kde Člověk v tísni působí, totiž vykonávají místní lidé.
Inzeráty, které se kromě samotné microsite Světová práce objevily také na webu Jobs.cz, promovala na Facebooku sesterská agentura Bistro Social (Bistro Agency i Bistro Social patří do téže skupiny Adexpres).
Komentáře