upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Bistro, Bistro Social

Člověk v tísni
Světová práce

Světová práce
Klient Člověk v tísni
Značka Člověk v tísni
Obor Různé

Nezisková organizace Člověk v tísni spustila osvětovou online kampaň Světová práce, která prostřednictvím inzerátů na exotické pracovní pozice informuje veřejnost o rozvojových projektech Člověka v tísni ve světě. Kampaň připravila koncem loňského roku agentura Bistro Agency.

Komunikační koncept a následná online kampaň s názvem Světová práce spočívaly ve vytvoření nabídky pracovních pozic v exotických lokalitách, předkládaných reálně se tvářící náborovou agenturou. V nabídce tak zájemci našli například marketingového manažera na Srí Lance, animátora v kempu v Nepálu, specialistu na gastromarketing na Filipínách a další. Inzeráty však byly fiktivní a všechny vypsané "pozice" už byly dočasně vytvořenou "náborovou agenturou" obsazeny. Veškerou nabízenou práci v lokalitách, kde Člověk v tísni působí, totiž vykonávají místní lidé. 

Inzeráty, které se kromě samotné microsite Světová práce objevily také na webu Jobs.cz, promovala na Facebooku sesterská agentura Bistro Social (Bistro Agency i Bistro Social patří do téže skupiny Adexpres). 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy