upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

ČMSS
Hledá se liška

Klient ČMSS
Mediální agentura Mindshare
Značka ČMSS
Obor Finanční služby

Českomoravská stavební spořitelna spouští novou marketingovou kampaň „Hledá se Liška“ zaměřenou na podporu úvěrů i stavebního spoření, a dále ročního výnosu stavebního spoření. Klienti mohou také získat výlety do westernového městečka. Kampaň běží od 18. dubna do konce měsíce.

„Kampaň ve westernovém duchu použijeme v televize, rádiu, na ulicích, v tisku, v online a samozřejmě na našich obchodních místech. Kromě komunikace benefitů jsme připravili i soutěž, každý den budeme losovat výherce zájezdu do westernového městečka,“ vysvětluje marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková. Pro online prostředí je podle ní navíc nachystána hra Hon na Lišku. V rámci venkovní reklamy budou silně zastoupena regionální média za využití CLV, reklam v MHD, POS materiálů do výloh a před poradenská místa.

 Produktová nabídka zmíněná v kampani je platná do konce června, vlastní aktivita na pobočkách potrvá tři týdny se startem 25. dubna, reklamní kampaň odstartovala o týden dříve.

Koncept připravila agentura McCann, za nákup médií zodpovídá agentura Mindshare.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy