McCann
ČMSS
Hledá se liška
- Televize
- 1999
Klient | ČMSS |
---|---|
Mediální agentura | Mindshare |
Značka | ČMSS |
Obor | Finanční služby |
Českomoravská stavební spořitelna spouští novou marketingovou kampaň „Hledá se Liška“ zaměřenou na podporu úvěrů i stavebního spoření, a dále ročního výnosu stavebního spoření. Klienti mohou také získat výlety do westernového městečka. Kampaň běží od 18. dubna do konce měsíce.
„Kampaň ve westernovém duchu použijeme v televize, rádiu, na ulicích, v tisku, v online a samozřejmě na našich obchodních místech. Kromě komunikace benefitů jsme připravili i soutěž, každý den budeme losovat výherce zájezdu do westernového městečka,“ vysvětluje marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková. Pro online prostředí je podle ní navíc nachystána hra Hon na Lišku. V rámci venkovní reklamy budou silně zastoupena regionální média za využití CLV, reklam v MHD, POS materiálů do výloh a před poradenská místa.
Produktová nabídka zmíněná v kampani je platná do konce června, vlastní aktivita na pobočkách potrvá tři týdny se startem 25. dubna, reklamní kampaň odstartovala o týden dříve.
Koncept připravila agentura McCann, za nákup médií zodpovídá agentura Mindshare.
Komentáře