upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor

ČMSS
Najdete se ve vlastním

Klient Českomoravská stavební spořitelna
Značka ČMSS
Obor Finanční služby
Režisér Tomáš Řehořek
Web https://najdetesevevlastnim.cz/

Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) spouští nový koncept své marketingové komunikace, jejíž nejviditelnější změnou má být nová reklamní kampaň. "Chceme se především odlišit: nebudeme jako jiné finanční instituce komunikovat úrokové sazby či výši měsíčních splátek, chceme se zaměřit na emoce," tvrdí marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková.

Součástí nového komunikačního stylu ČMSS je nová webová stránka Najdete se ve vlastním, ukazující příklady rekonstrukcí, rady a tipy, jak rekonstruovat, modelové kalkulace nejčastějších typů rekonstrukcí i obsah mířící spíše na pobavení.

"Stěžejním komunikačním kanálem je televize, pro kterou jsme tentokrát připravili dva spoty. Oba jsou založené na stejné emoční myšlence, ale každý oslovuje jiné publikum. Kromě televize poběží kampaň na zhruba 40 billboardech a ve 130 osvětlených vitrínách na zastávkách městské hromadné dopravy po celém Česku. Dále budeme mít silnou tiskovou i online kampaň," slibuje Dvořáková.

Kampaň připravila ČMSS ve spolupráci s novou reklamní agenturou Konektor, která tohoto klienta získala letos v červenci. Spoty natáčel režisér Tomáš Řehořek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy