Vlastní tvorba
Coca-Cola HBC
Employer branding kampaň
- Venkovní
- 2751
Klient | Coca-Cola HBC |
---|---|
Značka | Coca-Cola HBC |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko připravila ve spolupráci s předními českými fotografy Jiřím Turkem a Janou Jabůrkovou employer branding kampaň pro budování značky zaměstnavatele. Pořízené fotografie zaměstnanců budou využity pro náborové kampaně ve všech 28 zemích, kde skupina Coca-Cola HBC působí. Cílem je posílit vnímání společnosti jako atraktivního zaměstnavatele. V Česku a na Slovensku kampaň odstartuje 1. března 2018.
V Česku a na Slovensku budou fotografie jako první použity pro nové kolo traineeship programu, v jehož rámci firma nabídne dvanácti absolventům vysokých škol dvouletou intenzivní přípravu na nižší manažerské pozice. Kampaň bude mít formu vizuálů v metru, bannerů na online platformách a na Facebooku a také plakátů i osobních setkání na vysokých školách. Firma chce mladé talenty zaměstnat od 1. září 2018.
Fotilo se v prostorách kanceláří a výrobní části závodu Coca-Cola Hellenic Česko a Slovensko v Praze, a dále také fotili u zákazníků společnosti, např. v hotelu Hilton na Florenci, v restauraci Pizza Corleone na Andělu a v prodejnách Žabka na Evropské v Praze 6 a Albert na Harfě v Praze 9.
Komentáře