upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Surrealis

Coca-Cola
Hokejová výzva #hophophop

Hokejová výzva #hophophop
Klient Coca-Cola Česká Republika
Značka Coca-Cola
Obor Nealkoholické nápoje
Web https://vychutnejsigol.cz/hophophop

Výrobce nápojů Coca-Cola, jeden z oficiálních partnerů letošního mistrovství světa v ledním hokeji, si jako téma své související marketingové kampaně zvolil aktivní přístup k fandění. Proto je jednou z letošních aktivací také výzva #hophophop, která motivuje české fanoušky, aby podpořili národní tým natočením videa na téma Kdo neskáče, není Čech. Ta je založena na podobném principu, jako byla zatím nejznámější ice bucket challenge, s poleváním se ledovou vodou z kyblíku. Zájemci mají ve videu skákat a skandovat slogan “Kdo neskáče, není Čech, chcem to slyšet ode všech. Hophophop, český tým je top!” Nominují pak libovolný počet dalších skákajících, a video umístí na jakoukoli sociální síť. Příspěvky jsou dohledatelné díky společnému hashtagu #hophophop, který je součástí výzvy.

Výzvu na sociálních sítích podpořili čeští bloggeři a youtubeři, i známé tváře jako Leoš Mareš, Agáta Prachařová nebo Hana Mašlíková. Mezi nejpopulárnější videa patří příspěvek mladých bloggerů z takzvaného Fame teamu (Tereza Hodanová alias Teri BlitzenGabriela Heclová, Jonáš Čumrik alias Johny Machette a Zdeněk Piškula), video Leoše Mareše nebo klip fiktivní Nicky Tučkové. Posledně jmenovaná postava je v péči studia Surrealis, které stojí za konceptem celé kampaně #hophophop pro Coca-Colu.

Nově se výzva #hophophop propojuje i s televizním spotem Coca-Cola na podporu mistrovství, který se už vysílá na obrazovce České televize a komerčních stanic Nova a Prima.

„Aktivní životní styl je naše dlouhodobá priorita, naše značka podporuje radost z pohybu. Zároveň nás také lákalo si otestovat účinnost kampaně, která je založena téměř výlučně na šíření v sociálních médiích,“ uvedl Josef Karásek, ředitel Coca-Coly pro Česko a Slovensko. „Naší strategií bylo nastartovat výzvu bez našeho brandingu, abychom podpořili počáteční spontánní viralitu. Nejde o to, aby fanoušci skákali s Coca-Colou, ale aby svým skákáním předali energii našim hokejistům. Abychom výzvu posílili, aktivovali jsme také skákací platformu v hokejové fanzóně O2 a skákací hologram v Galerii Harfa v Praze, jehož projekce ve 3D zobrazuje členy českého hokejového týmu, kteří vybízejí fanoušky ke skákání a podpoře #hophophop,“ doplnila manažerka komunikace Coca-Coly Kateřina Eliášová.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy