upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Coca-Cola
Radost políbit

Klient Coca-Cola HBC Česká republika
Mediální agentura Starcom Mediavest
Značka Coca-Cola
Obor Nealkoholické nápoje
Fotograf/ka David LaChapelle

Coca-Cola startuje také v Česku kampaň, která připomíná 100. výročí designu její lahve. Startuje minutovým televizním spotem. Klíčová bude část na internetu, v níž si bude možné vytvořit obrázek vlastní lahve a sdílet jej přes sociální sítě. Vznikla také speciální webová aplikace, umožňující nahrávat své vlastní fotografie s lahví Coca-Cola, ty budou během celého června zobrazovány na digitální obrazovce pražského obchodního domu Kotva. Na plakáty značka využila mediálně známé tváře současnosti (Rita OraAvicii) i minulosti (Marilyn MonroeElvis Presley).

Reklamní kampaň bude rovněž probíhat na billboardech, na sociálních sítích, v místě prodeje a doplní ji PR komunikace. Součástí kampaně bude také soutěž pro mladé umělce, designéry a tvůrce o zájezd do designového studia Coca-Coly v americké Atlantě. Outdoorový vizuál Rity a Aviciiho pochází z dílny fotografa Davida LaChapelle. Adaptaci vizuálů a digitálních aktivit zajišťuje slovenský McCann Erickson, nákup médií Starcom MediaVest a PR agentura Weber Shandwick.

Se začátkem kampaně byla představena vybraná balení Coca-Coly se speciální grafikou připomínající výročí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy