McCann
Coca-Cola
Radost políbit
- Televize
- 1440
Klient | Coca-Cola HBC Česká republika |
---|---|
Mediální agentura | Starcom Mediavest |
Značka | Coca-Cola |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Fotograf/ka | David LaChapelle |
Coca-Cola startuje také v Česku kampaň, která připomíná 100. výročí designu její lahve. Startuje minutovým televizním spotem. Klíčová bude část na internetu, v níž si bude možné vytvořit obrázek vlastní lahve a sdílet jej přes sociální sítě. Vznikla také speciální webová aplikace, umožňující nahrávat své vlastní fotografie s lahví Coca-Cola, ty budou během celého června zobrazovány na digitální obrazovce pražského obchodního domu Kotva. Na plakáty značka využila mediálně známé tváře současnosti (Rita Ora, Avicii) i minulosti (Marilyn Monroe, Elvis Presley).
Reklamní kampaň bude rovněž probíhat na billboardech, na sociálních sítích, v místě prodeje a doplní ji PR komunikace. Součástí kampaně bude také soutěž pro mladé umělce, designéry a tvůrce o zájezd do designového studia Coca-Coly v americké Atlantě. Outdoorový vizuál Rity a Aviciiho pochází z dílny fotografa Davida LaChapelle. Adaptaci vizuálů a digitálních aktivit zajišťuje slovenský McCann Erickson, nákup médií Starcom MediaVest a PR agentura Weber Shandwick.
Se začátkem kampaně byla představena vybraná balení Coca-Coly se speciální grafikou připomínající výročí.
Komentáře