upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Erickson

Coca-Cola
S Coca-Colou na Jamajku

S Coca-Colou na Jamajku
Klient Coca-Cola Česká republika
Mediální agentura Starcom
Značka Coca-Cola
Obor Nealkoholické nápoje
Web https://vyhraj-zajezd.coca-cola.cz

Coca-Cola Česká republika mění etikety a startuje novou letní kampaň, ve které mohou fanoušci až do konce srpna vyhrát týdenní zájezd pro dvě osoby do Evropy i za exotikou. Kromě letního designu etiket je připravený i televizní spot, online kampaň a venkovní sampling.

"V letní kampani opět měníme etikety, tentokráte za oblíbené dovolenkové destinace. Jde o evropský koncept, kdy se unikátní packaging postupně objeví v dalších zemích Evropy," vysvětluje Jana Nováková, brand manažerka Coca-Cola. S kampaní se pojí soutěž s využitím výherních kódů. Půllitrové lahve Coca-Cola, Fanta a Sprite se speciálním letním designem mají na spodní straně víčka číselný kód. Ten je potřeba zadat na webových stránkách Coca-Cola a vybrat si případný vysněný zájezd. Ve hře jsou týdenní zájezdy do 20 zemí po celém světě (Řecko, Francie, Bahamy, Filipíny či Vietnam). Soutěž poběží od 5. června až do 31. srpna, stejně jako celá kampaň.

Na letní soutěž upozorní televizní spot, který bude vpuštěn na obrazovky 12. června. Součástí kampaně budou i aktivity v digitálním prostředí a na sociálních sítích. "V rámci kampaně pracujeme s novými, dynamickými formáty jako panoramatická 360° videa pro Facebook. Hodně aktivní budeme na Instagramu, kde nově zařazujeme spolupráci s microinfluencery. Velký důraz kladneme na stále populárnější Instagram Stories a právě v jejich prostředí spustíme soutěž pro fanoušky, ve které bude možné každý den získat speciální boarding pass s kódem do soutěže o zájezd snů," uvedla Zuzana Kadlečková, manažerka sociálních médií společnosti Coca-Cola.

Celé léto bude probíhat také venkovní sampling na hlavních sezonních místech v Česku i na Slovensku. Tour plan obsahuje celkem 170 zastávek. Lokální adaptaci a online komunikaci pro společnost Coca-Cola po celou dobu kampaně zastřešuje slovenský McCann Erickson, nákup médií zajišťuje mediální agentura Starcom a PR agentura Weber Shandwick.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy