McCann
Coca-Cola
#vednevnoci
- Televize
- 1584
Klient | Coca-Cola |
---|---|
Značka | Coca-Cola |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Coca-Cola představila limitovanou edici plechovek s designy 11 olympijských sportů. Součástí je i plechovka se siluetou a podpisem Ester Ledecké, která bude vůbec poprvé na olympiádě závodit s helmou v barvách Coca-Cola. Reklamní kampaň se kromě televize a digitálních aktivit zaměří na sociální média (na Facebooku a Instagramu s #vednevnoci), kde se do komunikace zapojí řada influencerů z různých oborů v čele s Ester Ledeckou podpořenou dalšími sportovci zimních i letních disciplín. Do kampaně jsou zapojeni i lifestyle influenceři, například Jonáš Čumrik alias Johny Machette, a také fanoušci. Pro ně je navíc připravena i soutěž o fanouškovské dupačky.
Fanoušci z Brna, Ostravy a okolí mohou navštívit snowpark a odpočinkovou zónu v barvách Coca-Cola, které jim budou k dispozici v rámci olympijského parku na brněnském výstavišti a v Ostravar Aréně. Kampaň doplní i speciální ochutnávky a komunikace v místě prodeje.
Komentáře