upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Coca-Cola
Vyber si tu svoji / Ester Ledecká

Vyber si tu svoji / Ester Ledecká
Klient Coca-Cola
Mediální agentura Starcom Mediavest
Značka Coca-Cola
Obor Nealkoholické nápoje

Výrobce nealko nápojů Coca-Cola uvádí v rámci strategie One Brand novou kampaň, v níž upozorňuje na vizuální sjednocení portfolia značek Coca-Cola, tedy Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero. Nová identita produktů - od reklamy až po balení - bude založena na jedné společné značce, která existuje ve verzích s různými ingrediencemi a s různým obsahem kalorií. Každá plechovka a láhev nápoje Coca-Cola bude mít přitom stejný design a styl včetně ikonického červeného disku, jednotlivé varianty budou odlišeny barevně. Kampaň provází slogan Design se mění. Skvělá chuť zůstává. Vyber si tu svoji.

Komunikaci nové strategie podpoří intenzivní reklamní kampaň, která se objeví v outdooru, onlinu, na prodejnách a také v televizi na kanálech skupiny Nova, Prima a Barrandov. Lokální adaptaci a online komunikaci zastřešuje slovenský McCann Erickson, nákup médií zajišťuje mediální agentura Starcom, podporu prostřednictvím PR pak agentura Weber Shandwick. Nechybí hashtag, ten v tomto případě zní #VyberSiTuSvoji.

Ambasadorkou kampaně se v Česku a na Slovensku stává lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, která již závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola. "Ester je dokonalým ztělesněním hodnot brandu Coca-Cola," prohlásil Michal Blaško, "její schopnost ovládnout snowboard a lyže na závodní úrovni ilustruje hlavní myšlenku naší kampaně, že jedna osobnost může vítězit ve více disciplínách." Ester Ledecká už závodí s novou helmou v barvách Coca-Cola. Tu navrhl její bratr, výtvarník Jonáš Ledecký, který se bude na spolupráci značky s mladou šampionkou kreativně podílet.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy