upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ler studio

Čokoška
Čokoška

Čokoška
Klient Carla
Značka Čokoška
Obor Potraviny
Web http://cokoska.cz/

Český výrobce čokolády Carla ze Dvora Králové nad Labem plánuje uvést na trh novou řadu své dětské čokolády Čokoška, jejíž obal nechal vytvořit děti z prvního stupně základních škol. Projekt vytvořila a zajišťovala agentura Ler studio, která pro tohoto klienta dlouhodobě pracuje. 

Základ projektu tvořily webové stránky Čokoška, které umožňovaly dětem nahrát svůj obrázek zvířátka nebo postavy a výslednou figurku pojmenovat. Nejlepších dvanáct obrázků pak bylo vybráno, aby se staly základem pro obaly první šarže čokolád, kterou chce Carla v současnosti uvést na trh. Soutěže se mohly zúčastnit děti do 12 let. Prvního kola soutěže se zúčastnily děti ze základní školy Podharť z domovského města výrobce, tedy ze Dvora Králové nad Labem. Po rozebrání šarže s jejich kresbičkami by se dalších kol měly zúčastnit děti z celého Česka.

Vybrané obrázky dětí agentura počítačově zpracovala a aplikovala na obaly, spolu s uvedením jména a věku jejich autora či autorky. Na projektu pracovali Tomáš Zadák, Beata Gejdošová, Bára Pokorná a Daniel Benda.

Čokoška je dvacetigramová mléčná čokoláda bez palmového tuku, kterou se Carla snaží zalistovat do nabídky hypermarketů. Dětská soutěž by měla podle Tomáše Zadáka z Ler studia přispět k virálnímu potenciálu výrobku a k jeho větší známosti. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy