Vlastní tvorba
Concept
Spotřebiče pro skutečný život
- Televize
- 1096
Klient | Jindřich Valenta – Concept |
---|---|
Značka | Concept |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Výrobce domácích elektrospotřebičů Concept připravil novou televizní kampaň. Ta se zaměřuje na čistou domácnost a zdravý životní styl. Jejím hlavním cílem je zvýšit povědomí zákazníků o značce Concept. Ve spotech budou představeny vysavače, odšťavňovače, rychlovarné konvice, myčka nádobí a vestavná trouba.
Televizní kampaň bude spuštěna 16. září a na televizních stanicích Nova, Prima a Nova Cinema poběží do 1. prosince. Spoty budou provázet celý pořad Tvoje tvář má známý hlas, umístěny budou například i u seriálu Ulice nebo show Prostřeno.
Značka Concept využívá při svých marketingových aktivitách kromě televizních kampaní také PR, internetovou a outdoorovou reklamu, partnerské akce nebo každoroční road show.
Komentáře