upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Concept
Spotřebiče pro skutečný život

Klient Jindřich Valenta – Concept
Značka Concept
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

Český výrobce kuchyňských elektrospotřebičů Concept majitele Jindřicha Valenty spustil v listopadu druhou vlnu samostatných televizních reklamních spotů. Celá kampaň na televizních stanicích Nova a Prima je zaměřena na chytrá řešení a na výrobky, které pomáhají široké veřejnosti žít zdravě a aktivně. V pěti televizních spotech jsou představeny smoothie makery a mixéry, lisy na ovoce a zeleninu a vysavače. Společně s novou komunikační kampaní představuje Concept také nový slogan Spotřebiče pro skutečný život.

Součástí kampaně je marketingová akce na podporu zdravého životního stylu Bedýnky farmářského ovoce. Každý zákazník, který si v období od 1. října do 30. listopadu zakoupí některý z modelů lisů na ovoce LO706X či smoothie mixér SM8000, získá voucher na bedýnku ovoce od českých farmářů. Po vyplnění formuláře na webu firma doručí ovoce k zákazníkovi domů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy