CAN Production
Connect IT
Vystup z davu a odliš se! Doodle Mouse
- Online
- 1372
Klient | IT Trade |
---|---|
Značka | Connect IT |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Režisér | Filip Oberfalcer |
Creative director | Aleš Koutenský |
Copywriter | Luděk Mareš |
Herec / herečka | Karel Bouša, Kryštof Brand |
Hlas | Jan Dvořák |
Web | http://www.connectit-europe.com/ |
Značka Connect IT přišla na trh s herní počítačovou myší s originálním designem a snahou zacílit tak na uživatele, které už omrzely tradiční motivy podsvícených herních periferií. Novou myš propaguje mimo jiné spotem s potetovaným chlapcem nebo formou guerilly mezi živými hlodavci ve vybraných prodejnách sítě Pet Center. Reklamního spotu se ujalo uskupení Can Production. „Námět jsme vymysleli s marketingovým manažerem Connect IT Luďkem Marešem,“ přibližuje kreativec Aleš Koutenský. Z klipu vznikla i desetisekundová verze, která běží od 25. února jako sponzoring pořadu Re-play na stanici Prima Cool.
Propagace Doodle Mouse odstartovala společně s prodejem 22. února 2017, primárně ve spolupráci s předními e-tailovými a retailovými řetězci, dále s herními komunitami na českém Facebooku, které o myš pořádají originální soutěže. V kampani dominuje online komunikace, doplňkem jsou inzeráty v oborových časopisech. "Doodle Mouse propagujeme více kanály, nicméně spolupráce s Pet Centrem má za úkol primárně pobavit," podotýká Luděk Mareš z Connect IT. Myši jsou napájeny powerbankami, aby vyniklo jejich barevné podsvícení, a mají u sebe samozřejmě napsáno, že se jedná o neprodejný exemplář.
Komentáře