Vlastní tvorba
CooBoo
Čáry života / Pavel Callta
- Online
- 2093
Klient | Albatros Media |
---|---|
Značka | CooBoo |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Přední české knižní nakladatelství Albatros Media zkouší v rámci marketingové kampaně ke knize Čáry života spojení knihy s muzikou. Pro propagaci nového románu Veronicy Rothové, autorky bestsellerové série Divergence, oslovila mladého písničkáře Pavla Calltu. Ten ke knize složil stejnojmennou píseň a vznikl tak hudební videoklip ke knize. Ten prvně vysílala televize Nova v pondělí 23. ledna v ranní Snídani s Novou. Dále se šíří v prostředí internetu, z videoserveru YouTube z Calltova oficiálního kanálu.
Nahrávací firma Warner Music ČR zařadila písničku do nabídky rádiím a televizním stanicím. Prim v tomto ohledu hraje Evropa 2. Marketingová kampaň je vzhledem k cílové skupině vedena zejména prostřednictvím sociálních sítí se zapojením bloggerů a youtuberů. V rámci kampaně obdrželi vybraní fanoušci, bloggeři, novináři a knihkupci tematická trika s motivem knihy. Velká podpora je věnována prezentaci knih v knihkupectvích po celém Česku – obrandované stojany doplňují plakáty i podlahové samolepky.
Produkce videoklipu se ujal Tomáš Krejčí, manažer Janka Ledeckého. Kniha vychází v nakladatelství CooBoo, což je jedna ze značek skupiny Albatros Media, zaměřená právě na produkci knih pro mladé. „Kniha Čáry života je určena hlavně dospívajícím a mladým čtenářům. Efektivně oslovovat tuto cílovou skupinu je po nás neutuchající výzvou, a proto zkoušíme nové cesty i formáty. Hudební videoklip ke knize je jedním z nich a věříme, že jeho přínos bude výrazně větší než u klasické printové či outdoorové inzerce,“ vysvětluje Josef Žák, obchodní a marketingový ředitel Albatros Media.
Komentáře