Ogilvy & Mather
COOP
Zvířátka
- Televize
- 2212
Klient | COOP |
---|---|
Značka | COOP |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Creative director | Tomáš Belko, Denis Dudek, Jakub Krčík |
Account manager | Martin Petrásek, Lukáš Friedrich, Hana Herlesová |
Režisér | Michael Baumruck |
Spotřební družstva sdružená ve skupině COOP spouští televizní kampaň zdůrazňující svou největší konkurenční výhodu: nejširší sortiment regionálních produktů od místních producentů a jeho kvalita. Ve spotu hrají hlavní roli živá zvířata v rolích kontrolorů kvality.
Na televizi bude navazovat kampaň na internetu včetně YouTube.
„Slepice, kráva nebo ježek jsou v televizním spotu těmi, kteří na kvalitu a čerstvost potravin dohlíží. Každé z nich vlastně zastupuje svůj produktový segment,“ prohlásil Martin Petrásek, account director Ogilvy&Mather.
Komentáře