Conquest design, Vlastní tvorba
Crosscafe
Pro lepší den
- Online
- 1639
Klient | Crosscafe |
---|---|
Značka | Crosscafe |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
"Ema má mísu. My máme pikolo. Ema mele maso. My si melem svou. Český kavárenský řetězec Crosscafe spustil před Vánoci novou kampaň s názvem Pro lepší den. Tváří kampaně se stal zakladatel a majitel značky Crosscafe Jan Janák spolu se svými zaměstnanci a jejich dětmi. Spolu s kampaní zavedl řetězec ve všech svých 22 kavárnách nový nápoj s označením pikolo.
Nápad na kampaň Pro lepší den, která je nadstavbou kampaně Já si melu svou, vznikl v Crosscafe. Samotná realizace nové kampaně probíhala ve spolupráci s agenturou Conquest design.
„Kampaní chceme zdůraznit hlavní poslání kaváren Crosscafe. To, že návštěva kavárny je malá radost uprostřed všedního dne. Symbolem našich malých radostí je také pikolo, které se mezi Čechy stalo synonymem pro malé espresso. Termín piccolo vznikl spontánně a jasně v Čechách říká, jakou velikost kávy chci. Tak proč ho u nás nepoužívat? Pro posílení tohoto českého specifika jsme se rozhodli název psát česky pikolo,“ tvrdí Janák.
Komentáře