upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

The Hive

Česká spořitelna
Tajuplná cesta

Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby
Web https://tajuplnacesta.cz/

Česká spořitelna spustila kampaň určenou dospívající generaci, která má zvýšit její finanční gramotnost. Za tím účelem oslovila českého youtubera Vidraila a nechala mu volnou ruku, aby natočil video o financích. Vlog pomohl bance s propagací online hry Tajuplná cesta, ve které hráči využívají znalosti z financí a zároveň poznávají Londýn.

Hra byla spuštěna 1. března, hrát se dalo do 15. května hrát o zajímavé ceny. Video s Vidrailem se na YouTube objevilo 9. května. Online hra i video jsou i nadále dostupné, časově omezená byla jenom soutěž

Vidrail patří mezi spolupracovníky agentury The Hive. Za sedm dní, kdy kampaň běžela, vzrostl podle České spořitleny počet hráčů Tajuplné cesty o 108 %. Původních 3713 uživatelů se tak více než zdvojnásobilo. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy