Vlastní tvorba
ČSA
Jste připraveni na cestu?
- Online
- 1850
Klient | České aerolinie |
---|---|
Značka | ČSA |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
České aerolinie spustily podzimní kombinovanou kampaň, která má podporovat image společnosti a současně propagovat speciální tarify do vybraných evropských destinací. Kampaň se sloganem Jste připraveni na cestu? potrvá do 7. září 2015 a objeví se na osmnácti trzích včetně českého, italského, španělského, francouzského či německého. Jejím cílem je upozornit veřejnost na to, že si může díky výhodným podzimním nabídkám letenek prodloužit letní dovolenou nebo naplánovat prodloužený víkend v Evropě.
Letenky zakoupené během kampaně mohou cestující využít až do 31. prosince 2015. Ceny letenek "začínají" podle aerolinií od 1.515 Kč za jednosměrný let včetně všech poplatků, přičemž je lze zakoupit do řady destinací včetně Edinburghu, Bruselu, Milána, Benátek či Nice.
Nová kampaň Českých aerolinií se na českém trhu objeví v online i offline médiích. S vizuálem kampaně se setkají například návštěvníci portálů Google.com či vybraných cestovních kanceláří a agentur, uživatelé webových stránek Česko-slovenské filmové databáze nebo Úschovna.cz, ale i čtenáři zpravodajských webů iDnes.cz nebo Cestovani.iDnes.cz. Kampaň podpoří i reklama na Facebooku.
V Praze navíc poběží venkovní reklama v síti roll-boardů (například v ulicích Evropská, Argentinská, 5. května a jiných) a citylightů v centru města (Václavské náměstí, náměstí Míru, Hybernská, náměstí Republiky a jiné). Reklama bude i na tramvajích, která bude tentokrát doplněna o velkoformátový polep. Součástí media mixu je i printová podpora v deníku Metro a advertorialy v lifestylových titulech Tina, TV Revue, Žena a život a TV Max.
Na zahraničních trzích bude aktuální podzimní kampaň Českých aerolinií komunikována zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords, ve Francii nebo ve Velké Británii také ve službě Skype.
Copywriting i kreativní zpracování nové podzimní kampaně zrealizovali interně grafici a marketingový tým Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.
Komentáře