VCCP
ČSOB
Bankopojištění
- Televize
- 1134
Klient | ČSOB |
---|---|
Mediální agentura | Mindshare |
Značka | ČSOB |
Obor | Finanční služby |
Banka má od 19. května do 30. června kampaň k novince tzv. bankopojištění, jež umožní klientovi vyřídit pojištění domácností a domů při jedné návštěvě bankovní pobočky a kterou charakterizuje mottem "pojistěte si rodinné stříbro, než odjedete chytat bronz".
Hlavním kanálem komunikace je televize, v níž poběží třicetisekundový spot, na internetu jej pak podporují videobannery se zkráceným dvacetivteřinovým spotem. Dvě online verze jsou na rozdíl od televize zakončeny jinými scénkami.
Banka využije také animované i statické bannery, branding zpravodajských stránek a krátké reklamní texty. Celorepublikově budou využity i venkovní plochy – především bigboardy a citylighty. V pobočkách budou k dispozici plakáty, letáky a také závěsný wobler s motivem zloděje.
Komentáře