Kaspen/Jung von Matt
ČSOB
Duo Profit / DaeMen
- Tisk
- 3725
Klient | ČSOB |
---|---|
Značka | ČSOB |
Obor | Finanční služby |
V pondělí 3. února ČSOB startuje kampaň na podporu investování. Cílí především na nové investory, kteří s investováním nemají žádné nebo jen malé zkušenosti. Cílovou skupinou jsou tak klienti i neklienti banky s měsíčním příjmem nad 25.000 Kč. Rozhodnutí klienta začít investovat banka podpoří nabídkou ČSOB Duo Profitu, který v sobě kombinuje výhody spořicího účtu a investice do podílových fondů. Klient si sám určí poměr investic a spoření.
Tváří letošní první kampaně ČSOB se stane duo silových akrobatů DaeMen, tedy Petra Horníčka a Zdeňka Moravce, kteří jsou známí z televizní talentové show Česko Slovensko má talent a kteří jsou skutečnými klienty ČSOB.
Kampaň bude k vidění v tisku, v outdooru, na internetu a také na plakátech v pobočkách. Kreativu dělala agentura Kaspen/Jung von Matt, nákup médií obstarala MindShare.
Komentáře