VCCP
ČSOB
Kdo šetří, má za tři
- Tisk
- 1988
Klient | ČSOB |
---|---|
Značka | ČSOB |
Obor | Finanční služby |
Web | http://www.csob.cz/cz/Stranky/default.aspx |
Československá obchodní banka startuje kampaň na podporu produktu ČSOB Duo Profit, který kombinuje investování do podílového fondu a spořicí účet. Banka chce ukázat, že začít investovat je jednoduché. Cílí přitom na své klienty i neklienty ve věku od 35 do 45 let, bonitnější s alespoň středoškolským vzděláním, žijící ve městech.
Kampaň probíhá v únoru a březnu a bude k vidění na venkovní reklamě, internetu, formou advertorialů v tisku, na plakátech ve výlohách poboček a letácích. Souběžně bude probíhat i kampaň na Era Duo Profit v Era finančních centrech a pobočkách Poštovní spořitelny.
Autorem prvotního kreativního konceptu Duo Profit pro ČSOB i Eru je agentura VCCP, ale jeho úpravy a rozpracování pro obě značky dělala banka s agenturou Creative Brand. Kreativita pro Eru/Poštovní spořitelnu je od Ogilvy One.
Komentáře