upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

ČSOB
Kdo šetří, má za tři

Kdo šetří, má za tři
Klient ČSOB
Značka ČSOB
Obor Finanční služby
Web http://www.csob.cz/cz/Stranky/default.aspx

Československá obchodní banka startuje kampaň na podporu produktu ČSOB Duo Profit, který kombinuje investování do podílového fondu a spořicí účet. Banka chce ukázat, že začít investovat je jednoduché. Cílí přitom na své klienty i neklienty ve věku od 35 do 45 let, bonitnější s alespoň středoškolským vzděláním, žijící ve městech.

Kampaň probíhá v únoru a březnu a bude k vidění na venkovní reklamě, internetu, formou advertorialů v tisku, na plakátech ve výlohách poboček a letácích. Souběžně bude probíhat i kampaň na Era Duo Profit v Era finančních centrech a pobočkách Poštovní spořitelny.

Autorem prvotního kreativního konceptu Duo Profit pro ČSOB i Eru je agentura VCCP, ale jeho úpravy a rozpracování pro obě značky dělala banka s agenturou Creative Brand. Kreativita pro Eru/Poštovní spořitelnu je od Ogilvy One.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy