upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

J. Walter Thompson

ČSOB
Nikdy nevěřte, že něco není pro vás / Marie Doležalová, Marek Taclík

Klient ČSOB
Značka ČSOB
Obor Finanční služby

ČSOB připravila nový komunikační koncept Nikdy nevěřte, že něco není pro vás, který je postaven na nevšedních zážitcích dvou hlavních hrdinů, manželského páru Jindry a Jindry. Hlavními tvářemi konceptu, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. Taclík byl donedávna hlasem nerudného kocoura, maskota Moneta Money Bank. Kampaň ČSOB propaguje, že díky jejím produktům každý může zažít něco neobvyklého.

První kampaň v novém konceptu odstartuje 12. března a bude zaměřena na účet od ČSOB, který klienty odmění za platbu kartou a je zdarma. Kampaň využije televizní spoty, outdoor, online a vizuály v bankovních pobočkách. Nový koncept bude využíván v rámci celé skupiny ČSOB. V průběhu roku se v něm představí i ČSOB Pojišťovna a bude využit také pro podporu projektů CSR.

Jindra a Jindra se s týdenním předstihem představí i zaměstnancům ČSOB. Na každou pobočku byl doručen dárek s pozvánkou na představení nového spotu, kterého se zúčastní i hlavní protagonisté a bude přenášen do všech regionů. Kolegům se navíc spot představí i prostřednictvím personalizovaného videa.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy