upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

ČSOB Penzijní společnost
Jsem #dynamicky

Jsem #dynamicky
Klient ČSOB
Značka ČSOB Penzijní společnost
Obor Finanční služby

Na cílovou skupinu lidí od 18 do 30 let cílí říjnová kampaň ČSOB Penzijní společnosti. Chce ukázat, že "penzijko" je produkt pro všechny, a tedy i pro mladé. „Novou kampaní se snažíme nejen významně zaměřit na mladou cílovou skupinu, která je pro nás atraktivní, ale chceme také ukázat, že penzijní spoření je opravdu jednoduchý produkt, který nezavazuje a zřídit si ho může v podstatě kdokoliv,“ sdělila nová šéfka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.

Kampaň bude k vidění zejména v Praze a ve velkých českých městech na citylightech, plakátech ve fitness klubech, multikinech a také na vysokých školách, městské hromadné dopravě a v obchodních centrech formou video spotů. Online část kampaně využije bannery. „Záměrně jsme šli komunikační cestou, kterou využívají mladí lidé,“ dodala Zemanová. Kampaň vytvořil přímo marketingový útvar ČSOB Penzijní společnosti.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy