Vlastní tvorba
ČSOB Penzijní společnost
Jsem #dynamicky
- Venkovní
- 1604
Klient | ČSOB |
---|---|
Značka | ČSOB Penzijní společnost |
Obor | Finanční služby |
Na cílovou skupinu lidí od 18 do 30 let cílí říjnová kampaň ČSOB Penzijní společnosti. Chce ukázat, že "penzijko" je produkt pro všechny, a tedy i pro mladé. „Novou kampaní se snažíme nejen významně zaměřit na mladou cílovou skupinu, která je pro nás atraktivní, ale chceme také ukázat, že penzijní spoření je opravdu jednoduchý produkt, který nezavazuje a zřídit si ho může v podstatě kdokoliv,“ sdělila nová šéfka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.
Kampaň bude k vidění zejména v Praze a ve velkých českých městech na citylightech, plakátech ve fitness klubech, multikinech a také na vysokých školách, městské hromadné dopravě a v obchodních centrech formou video spotů. Online část kampaně využije bannery. „Záměrně jsme šli komunikační cestou, kterou využívají mladí lidé,“ dodala Zemanová. Kampaň vytvořil přímo marketingový útvar ČSOB Penzijní společnosti.
Komentáře