Creative Brand
ČSOB Penzijní společnost
Z toho bych zešedivěl!
- In-store
- 2346
Klient | ČSOB |
---|---|
Značka | ČSOB Penzijní společnost |
Obor | Finanční služby |
ČSOB spouští novou marketingovou kampaň, která poběží především v pobočkách ČSOB a dále na internetu. Kampaň cílí primárně na ty, kdo nevyužívají všechny benefity produktu penzijního spoření, označovaného jako Penzijko. Hlavní motto kampaně zní Nechat ležet ladem každý rok až 6 360 Kč od státu? Z toho bych zešedivěl!. Na přípravě kampaně, která odstartovala začátkem ledna a poběží do února, se podílela agentura Creative Brand.
Podle ředitelky ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanové reaguje nová marketingová komunikace na to, že od letošního ledna je možné využít u penzijního spoření výhodnější podmínky v rámci daňových úlev. "V praxi to znamená, že každý klient penzijního spoření, který využívá maximální daňové výhody, může nyní získat až 6.360 Kč od státu každý rok. Daňový odečet se zvýší z původních 12.000 korun na 24.000 Kč. Je to další krok k tomu, aby penzijko využívalo jako základní spořicí produkt víc lidí," tvrdí Zemanová.
Zvyšuje se i částka, kterou mohou na penzijní spoření svých zaměstnanců přispívat zaměstnavatelé. "Částka se navyšuje o 20.000 Kč z původního limitu 30.000 Kč za zaměstnance, zaměstnavatelé tak mohou v daňově výhodném režimu přispívat na penzijní spoření každého zaměstnance až 50.000 Kč ročně," dodává Zemanová.
Komentáře