Creative Brand
ČSOB Penzijní společnost
Nespořím na penzi, spořím na život
- Online
- 1415
Klient | ČSOB |
---|---|
Mediální agentura | Red Media |
Značka | ČSOB Penzijní společnost |
Obor | Finanční služby |
ČSOB Penzijní společnost spouští novou kampaň zaměřenou na mladé lidi, která má slogan Nespořím na penzi, spořím na život. Kampaň cílí na mladší generaci, konkrétně na generaci Y, lidi ve věku od 18 do 35 let, kteří jsou single a nastupují nebo pracují v prvním zaměstnání. Objeví se v outdooru v podobě CLV po celé republice a formou polepu tramvají, na internetu ve formě bannerů a v pobočkách ČSOB, kde budou vyvěšeny plakáty. Připravila ji agentura Creative Brand. Nákup médií zajišťovala agentura Red Media a Razor. Online vytvořila také agentura Red Media.
"Cílem kampaně je ukázat mladším lidem, že produkt penzijního spoření je opravdu jednoduchý a nemusí být určen pouze na stáří," říká generální ředitelka ČSOB Penzijní společnosti Marie Zemanová.
Komentáře