Symbio Digital
ČSOB Pojišťovna
O čem spolu nemluvíme
- Online
- 3592
Klient | ČSOB Pojišťovna |
---|---|
Značka | ČSOB Pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Web | http://www.pojisteni-maminka.cz |
Novou online kampaň zaměřenou na ženy ve věku od 25 do 35 let spustila na svých facebookových stránkách ČSOB Pojišťovna. Kampaň je podle pojišťovny postavená na videích reálných párů, které před kamerou mluví o tom, co jim na sobě vadí a zda spolu chtějí mít děti. Na videa má navázat série článků, fotografií a dalšího obsahu, s cílem přiblížit problémy, jež mohou páry potkat při zakládání rodiny.
ČSOB Pojišťovna chce touto kampaní propagovat Pojištění pro ženy a Pojištění pro muže, a navíc nabídnout cílové skupině žen pojištění Maminka. Tutéž cílovou skupinu má oslovit také nová microsite, která je součástí kampaně.
Kampaň poběží na Facebooku do poloviny června 2016. Po obsahové stránce ji realizovala digitální agentura Symbio, na správě a reklamním cílení se podílí další digitální agentura Stario.
Komentáře