upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Comtech

ČSOB Pojišťovna
Čekáme nečekané

Čekáme nečekané
Klient ČSOB Pojišťovna
Značka ČSOB Pojišťovna
Obor Finanční služby
Web https://www.csobpoj.cz/cekame-necekane

K finančním ústavům, které nasazují silné podzimní kampaně, se přidala i ČSOB Pojišťovna. Ta nese podtitul Čekáme nečekané a má být součástí dlouhodobějšího konceptu, na němž chce tato značka stavět do budoucna mediální obraz svých produktů a služeb. Concept byl vytvářen ve spolupráci s agenturou Comtech.

Kampaň slibuje v podobě produktu Náš domov prodlouženou pětiletou záruku na veškeré spotřebiče a proplacení nákladů na jejich opravu nebo na koupi nových při jakékoliv poruše. Podle zástupců pojišťovny se pojistka vztahuje i na případy, kdy si přístroj rozbijí lidé sami. Při pojištění si lze navíc podle zástupců firmy objednat přes asistenční službu a na náklady pojišťovny deratizátora, zámečníka, elektrikáře nebo opraváře zmíněných spotřebičů.

"ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se rozbije topení… Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my," tvrdí marketingový specialista ČSOB Pojišťovny David Roček.

Kampaň běží od 3. října do 30. listopadu a zahrnuje 135 billboardů na dálničních tazích a velkých městech, PR články v novinách, internetové bannery, microsite, obálky a přílože k výročním dopisům a letáky a plakáty na prodejních místech.

Spolu s ní zavádí ČSOB Pojišťovna také nový vizuální styl, díky němuž má podle svých zástupců působit více lidsky a přátelsky. Hlavními prvky jsou akvarelové tahy štětcem, které jsou zároveň nositeli firemních barev. Nově se také objeví psaná forma loga ČSOB Pojišťovna. Ta se bude objevovat i v marketingových kampaních.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy