upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Čtení pomáhá
Azylový dům

Klient Martin Roman
Značka Čtení pomáhá
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Art director Petr Radotínský
Creative director Tomáš Belko
Copywriter Marek Linhart
Account manager Ondřej Obluk
Hudba Pavel Bakič

Na obrazovkách České televize budou během května, října a listopadu k vidění tři nové spoty iniciativy Čtení pomáhá. Tři desetivteřinové animace představují hlavní smysl charitativního projektu - že za přečtenou knihu lze získat 50 korun pro dobrou věc.

Hlas spotům propůjčil český herec Jiří Klem. Iniciátorem a donátorem projektu Čtení pomáhá je Martin Roman. PR podporu Čtení pomáhá zajišťuje AMI Communications.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy