upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Čtení pomáhá
Děti čtou a současně pomáhají

Děti čtou a současně pomáhají Děti čtou a současně pomáhají Děti čtou a současně pomáhají
Klient Čtení pomáhá
Značka Čtení pomáhá
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Petr Radotínský, Marek Linhart
Web http://www.ctenipomaha.cz/

Charitativní projekt Čtení pomáhá uvádí billboardovou kampaň, která má děti nejen motivovat ke čtení, ale také jim ukázat, jak důležité je pomáhat potřebným. Kampaň je založena celkem na šesti sděleních. Ta obsahují názvy knih kombinovaných s charitativními akcemi, které byly díky jejich přečtení podpořeny.

V rámci projektu se díky knihám přečteným dětmi postupně shromažďují potřebné částky na pomoc postiženým či jinak znevýhodněným lidem. Za každou přečtenou knihu dostávají dětští čtenáři virtuální částku 50 Kč, kterou potom věnují na některý z charitativních projektů. O tom, kdo pomoc obdrží, rozhodují právě děti. Každý rok se tak různým nadacím rozděluje 10 miliónů korun.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy