Ogilvy & Mather
Čtení pomáhá
Děti čtou a současně pomáhají
- Venkovní
- 1274
Klient | Čtení pomáhá |
---|---|
Značka | Čtení pomáhá |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Creative director | Petr Radotínský, Marek Linhart |
Web | http://www.ctenipomaha.cz/ |
Charitativní projekt Čtení pomáhá uvádí billboardovou kampaň, která má děti nejen motivovat ke čtení, ale také jim ukázat, jak důležité je pomáhat potřebným. Kampaň je založena celkem na šesti sděleních. Ta obsahují názvy knih kombinovaných s charitativními akcemi, které byly díky jejich přečtení podpořeny.
V rámci projektu se díky knihám přečteným dětmi postupně shromažďují potřebné částky na pomoc postiženým či jinak znevýhodněným lidem. Za každou přečtenou knihu dostávají dětští čtenáři virtuální částku 50 Kč, kterou potom věnují na některý z charitativních projektů. O tom, kdo pomoc obdrží, rozhodují právě děti. Každý rok se tak různým nadacím rozděluje 10 miliónů korun.
Komentáře