upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Čtení pomáhá
Mistr Čti-wo / Vojtěch Dyk

Klient Martin Roman
Značka Čtení pomáhá
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Přilákat děti ke knihám a zároveň je naučit pomáhat potřebným má za cíl projekt Čtení pomáhá. Upozorňuje na něj i kampaň s jedním z ambasadorů, Vojtou Dykem, alias mistrem Čti-Wo, která v květnu vyvrcholí spotem na České televizi.

Oduševnělý mistr Čti-Wo se v kampani neukáže poprvé. Od loňského roku se tvář Vojty Dyka objevuje v souvislosti s projektem Čtení pomáhá na billboardech a v tiskové reklamě. „Nejlepším způsobem, jak přimět děti ke čtení knih, je ukázat jim, že i jejich vzory mají ke knihám pozitivní vztah a že čtení je zkrátka cool,“ konstatuje Ondřej Obluk, Executive Managing Director agentury Ogilvy&Mather, která celou kampaň připravuje.

Příběh strážce Knihy knih a profesionálního superhrdiny Mistra Čti-Wo, který knihami bojuje proti Digitátorovi a literární prohibici, vtipným a poutavým způsobem vypráví i videoklip Nightwork ke skladbě Kniha Knih s refrénem „Mozky chytré letos letí, číst je trendy, milé děti“.

Kampaň k projektu Čtení pomáhá má od letošního roku i rozhlasový spot, v němž Jiří Lábus v 60 vteřinách odkazuje na 25 literárních děl. Na podobném principu je postavený také nový televizní spot, se kterým se od května budou setkávat diváci České televize. Hlavní roli v něm bude hrát opět Mistr Čti-Wo. „Pozorný divák, ale především čtenář, ve spotu odhalí odkazy na Orwellovu 1984, na Mechanický pomeranč Antony Burgesse či Topolův Anděl,“ prozrazuje Ondřej Obluk.

Úkolem televizního spotu je probudit v lidech touhu pídit se po dalších informacích, ať už na webových stránkách www.ctenipomaha.cz nebo přímo v knihách. Klip se bude v několika vlnách vysílat po celý letošní rok a navážou na něj i změny na webu projektu.

Čtení pomáhá podporuje čtenářství a zároveň dobročinnost. V roce 2011 jej spustil Martin Roman, který projekt nejen inicioval, ale také nadále finančně podporuje. Za každou přečtenou knihu dostávají dětští čtenáři odměnu 50 Kč, kterou mohou věnovat na některý z charitativních projektů. Každý rok by se tak různým nadacím mělo rozdělit až 10 milionů Kč. O tom, kdo pomoc obdrží, rozhodují právě děti.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy