upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

CZC.cz
Chci dotyk

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Web http://www.czc.cz/chcidotyk/clanek

Youtubeři PedrosGame, Jirka Král, AtiShow, Vidrail, NaprostoRetardovany, Datel & Matěj, Artixekify a serialSexperti se stali protagonisty kampaně na podporu 2v1 zařízení a dotykových konvertibilních notebooků, které v říjnu uvedl na trh prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz. Veškerá komunikace směřuje na web, kde se zájemci dozví nejen veškeré potřebné informace, ale také zde naleznou produktové tipy na vybraná dotyková zařízení. Každý z youtuberů pak v rámci svých videí představuje jedno zařízení, jejichž společným jmenovatelem je procesor Intel a operační systém Windows. Promo kampaně probíhá celkem na osmi youtuberských kanálech.

O představená zařízení lze soutěžit na Facebooku CZC.cz nebo na Instagramu. Stačí fotograficky ztvárnit představu pojmu dotyk. Výslednou fotografii je třeba nahrát do soutěžní aplikace na Facebooku CZC.cz nebo ji umístit na Instagram s hashtagem #chcidotyk. V soutěži je celkem osm dotykových zařízení od značek Lenovo, HP, Dell, Acer a Asus v celkové hodnotě přes 110 000 Kč.

Po dobu trvání kampaně, tedy od 9. října do 9. listopadu 2015, mohou navíc zákazníci získat slevu 500 Kč na libovolné 2v1 zařízení nebo dotykový konvertibilní notebook. Stačí do slevového pole v objednávce zadat heslo „chcidotyk“.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy