Digital Brain
CZC.cz
#jakoGeek
- Online
- 2171
Klient | CZC.cz |
---|---|
Značka | CZC.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Forleaf |
Režisér | Jonáš Vacek |
Web | http://www.czc.cz/jakogeek/clanek |
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz spustil druhou fázi kampaně #jakoGeek. Kampaň zahájil na začátku dubna a od května nasadil na její podporu téměř 20 reklamních videí na YouTube. Zaměstnanci CZC.cz přehrávají v těchto videích celkem osm příběhů na téma, jak geekové řeší různé věci. Tyto příběhy se následně prolínají ve čtyřech 360° videích. „S každým panoramatickým videem se pojí několik téměř ‚pixel huntingových' hádanek, které budeme pravidelně pokládat na Facebooku. Za nejrychlejší odpovědi bude každé dva týdny odměna v podobě samolepek s geek motivy,“ tvrdí marketingový ředitel CZC.cz Kamil Demuth.
Vedle osmi produktových a čtyř 360° spotů zahrnuje kampaň úvodní video a čtveřice pětisekundových bumperů. Atmosféru šestidenního natáčení pak zachycuje „making of video“.
Všechna videa namluvil Matouš Ruml, který propůjčí CZC.cz svůj hlas také v připravovaných rádiových spotech. Režíroval je Jonáš Vacek z audiovizuální produkce Forleaf, kameramanem byl Jan Perout. Natáčení se zúčastnilo celkem 13 zaměstnanců CZC.cz z různých oddělení firmy. Kreativa spotů je stejně jako celá kampaň výsledkem série co-creatingů, které se pod taktovkou agentury Digital Brain účastnili členové marketingového týmu CZC.cz i zmíněné produkce Forleaf.
Komentáře