upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain

CZC.cz
#jakoGeek

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Forleaf
Režisér Jonáš Vacek
Web http://www.czc.cz/jakogeek/clanek

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz spustil druhou fázi kampaně #jakoGeek. Kampaň zahájil na začátku dubna a od května nasadil na její podporu téměř 20 reklamních videí na YouTube. Zaměstnanci CZC.cz přehrávají v těchto videích celkem osm příběhů na téma, jak geekové řeší různé věci. Tyto příběhy se následně prolínají ve čtyřech 360° videích. „S každým panoramatickým videem se pojí několik téměř ‚pixel huntingových' hádanek, které budeme pravidelně pokládat na Facebooku. Za nejrychlejší odpovědi bude každé dva týdny odměna v podobě samolepek s geek motivy,“ tvrdí marketingový ředitel CZC.cz Kamil Demuth.

Vedle osmi produktových a čtyř 360° spotů zahrnuje kampaň úvodní video a čtveřice pětisekundových bumperů. Atmosféru šestidenního natáčení pak zachycuje „making of video“.

Všechna videa namluvil Matouš Ruml, který propůjčí CZC.cz svůj hlas také v připravovaných rádiových spotech. Režíroval je Jonáš Vacek z audiovizuální produkce Forleaf, kameramanem byl Jan Perout. Natáčení se zúčastnilo celkem 13 zaměstnanců CZC.cz z různých oddělení firmy. Kreativa spotů je stejně jako celá kampaň výsledkem série co-creatingů, které se pod taktovkou agentury Digital Brain účastnili členové marketingového týmu CZC.cz i zmíněné produkce Forleaf.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy