Brain One
CZC.cz
Je na čase okusit dvojku
- Online
- 988
| Klient | CZC.cz |
|---|---|
| Značka | CZC.cz |
| Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
| Web | https://www.czc.cz/hrusky/clanek |
Prodejce elektroniky CZC.cz pokračuje v sérii kampaní s dvojkami. Sám uvádí, že v segmentu online prodeje IT a elektroniky je na českém trhu dvojkou. V kampani si za symbol dvojek zvolil hrušky, které se neprodávají zdaleka tolik jako jablka. Vybízí k tomu, aby si zákaznici kupovali spíše opomíjené hrušky. Za konceptem stojí agentura Brain One, produkci zajistila Bumerang.film. Nový spot se objeví kromě YouTube i v outdoorových formátech v pražském metru a tramvajích, na bannerech online a také poběží rádiová reklama na Evropě 2.
"Kromě toho, že hrušky jsou podle nás lepší než jablka, máme pro zákazníky i další argumenty. Nyní mají například možnost získat k nákupu na CZC.cz HBO GO až na tři měsíce jako dárek. Navíc spouštíme u několika set produktů i Garanci skvělé ceny, což v praxi znamená, že budeme hlídat ceny na Alza.cz a později i u další konkurence, a v případě potřeby je na našem e-shopu dorovnávat," popsal Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.
Další marketingovou aktivitou, která doplňuje komunikační linku dvojky na trhu, je projekt s názvem Fond spokojených dvojek. Jeho cílem je pomoci dvojkám splnit si svůj sen. Za své 22vteřinové video získají dvě nejpřesvědčivější dvojky odměnu 52 222 korun. Druhá kampaň vznikla in-house a poběží do 31. října.


Komentáře