upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain

CZC.cz
Kdo šetří, má za 2 a půl

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Režisér Jakub Hussar

Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz odstartoval podzimní kampaň. Hlavní role se stejně jako v předchozí komunikaci ujali sami zaměstnanci CZC.cz, kteří se převtělili do role učitelů a studentů. Dvojici televizních a webových spotů režíroval Jakub Hussar, držitel bronzového lva z Cannes za reklamní spot "Mnichov", propagující Národní muzeum. Kampaň propaguje nákupy prostřednictvím kreditní karty Premia od společnosti Home Credit, k nimž CZC.cz nabízí jako bonus 2,5 tisíce korun. Hlavní myšlenku celé kampaně navrhli Martin Zdražil a Lukáš Krčil z agentury Digital Brain, kteří letos získali první místo v jedné z kategorií národního kola Young Lions. Na koncepci celé kampaně se poté podílel brand tým CZC.cz.

Sponzoringové a reklamní spoty běží na YouTube a v televizních stanicích ČT a Prima, kromě toho je kampaň nasazena do víc než 20 rádií, včetně Evropy 2 a Frekvence 1. Ve velké míře bude k propagaci využit také online prostor, a to zejména v podobě full-brandových a prémiových bannerových ploch. Vedle YouTube bude kampaň propagována také prostřednictvím dalších sociálních sítí.

Centrálním prvkem celé kampaně je microsite chci2500.cz, na kterou odkazuje veškerá komunikace. Návštěvníci na ní kromě menu s doporučenou elektronikou naleznou také online formulář pro podání žádosti o kartu a kompletní podmínky akce. Cílovou skupinou kampaně jsou pracující lidé a studenti, respektive jejich rodiče, kteří se po dovolených a prázdninách opět vracejí do práce nebo do školních lavic. Konec kampaně je naplánován na 31. října 2015.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy