upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain

CZC.cz
Máme čich na pořádné vánoční dárky

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Forleaf
Web https://www.czc.cz/vanoce-2016/clanek

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz spustil vánoční kampaň, v níž opět vystupují jako průvodci takzvaní geekové. Jejich schopnost vybrat elektroniku a IT vybavení pod stromeček symbolizuje v aktuální reklamě čich. Geekové, jimiž jsou zaměstnanci CZC.cz, se tedy tentokrát ocitají ve skladu plném vánočních dárků, kde se orientují výhradně podle čichu. Jejich úkol je"vyčmuchat" pro zákazníky dárky, což má ilustrovat fakt, že mají coby specialisté pomáhat zákazníkům při výběru IT a elektroniky.

Na podporu kampaně vzniklo několik dvacetivteřinových reklamních spotů, které běží v televizích skupiny Prima, v TV Barrandov a v TV Óčko. Na YouTube doplňuje spoty ještě pětivteřinový bumper a making of video z natáčení. Na konceptu celé kampaně se kromě marketingového týmu CZC.cz opět podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce Forleaf, spoty také opětovně namluvil herec Matouš Ruml.

Kampaň se vedle televize a YouTube objeví také v rádiu Impuls, v několika tištěných médiích, na sociálních sítích Facebook a Instagram a poběží i jako displejová reklama. 

Kromě značky CZC.cz propaguje kampaň možnost vyhrát každý den proplacení nákupu do výše 40.000 Kč. Nerozbalené zboží zakoupené od 1. listopadu do 23. prosince 2016 je možné na CZC.cz bezplatně vrátit do 14. ledna 2017.

Objednané dárky si lze zdarma vyzvednout na bezmála 70 pobočkách CZC.cz po Česku. V Praze prodejce slibuje při objednání do 14:30 doručit zboží se skladovou dostupností ještě v týž den. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy