upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain, vlastní tvorba

CZC.cz
Nepřestávejte si hrát

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Forleaf

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v podzimní kampani odhaluje dětské já svých zaměstnanců a nabádí k tomu i ostatní. Ústřední myšlenkou kampaně je, že v každém je malé dítě, které si chce hrát. Jen se s věkem mění jeho hračky. Součástí kampaně je čtyřicetivteřinový spot, ve kterém jsou opět obsazeni zaměstnanci společnosti a s nimi i jejich dětské protějšky.

Reklamní spot je k vidění na YouTube, kde jej navíc doprovází více než dvacítka produktových bumperů a „making of“ video z natáčení kampaně. To probíhalo dva dny v interiéru i exteriéru. Kromě marketingového týmu CZC.cz a dalších zaměstnanců se na konceptu kampaně podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce ForLeaf. Svůj hlas CZC.cz už tradičně propůjčil herec Matouš Ruml.

Kampaň je promována i na Facebooku a Instagramu, prostřednictvím displejové reklamy, na rádiu Evropa 2, v outdooru a v tištěných médiích. Veškerá komunikace směřuje na kampaňovou landing page, kde zákazníci najdou tipy na hračky pro dospělé i rozcestník s dalšími produkty, příspěvky ze sociálních sítí nebo generátor prokrastinačních webů pro zkrácení dlouhé chvíle. Součástí kampaně je i Výherna, ve které mohou zákazníci za věrnostní body získat každý týden ceny v hodnotě 100 000 korun. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy