upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain

CZC.cz
Snažíme se 2x víc

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Forleaf

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v nové vánoční kampani otevřeně přiznává, že v segmentu IT a spotřební elektroniky nejsou největším e-shopem, ale dvojkou na trhu. A právě proto se musí snažit dvakrát víc. Zákazníci tak v předvánoční sezóně mohou například každý den získat jednu ze svých objednávek dvakrát.

Společnost CZC.cz vytvořila na podporu kampaně třicetivteřinový brandový reklamní spot, který lze zhlédnout na YouTube. Na něm bude postupně k vidění i více než třicet produktových bumperů, čtyři taktické bumpery komunikující klíčové benefity a "making of" video z natáčení. Tentokrát ve spotu hrají i zaměstnanci ze skupiny Mall Group, které je společnost členem, a poprvé také profesionální herec, který působí například v Divadle Kampa. Rovněž poprvé si ve spotu zahrála i generální ředitelka CZC.cz, Jitka Dvořáková.

Natáčení kampaně probíhalo kompletně v interiérech dva dny. Kreativu zajistila agentura Digital Brain, která v letošním tenderu obhájila pozici a zrealizovala tak ve spolupráci s marketingovým týmem CZC.cz už patnáctou kampaň. Audiovizuální produkci opět zajistili ForLeaf. Kampaň běží vedle YouTube i na internetové televizi Stream.cz, na sociálních sítích Facebook a Instagram, v online displejové reklamě i v outdooru, na rádiu Evropa 2 a v několika tištěných médiích.

Veškerá kampaňová komunikace směřuje na web czc.cz/2xvic, kde na zákazníky čeká speciální aplikace. Ta jim usnadní výběr dárků a obsahuje i kategorii brandovaných dárků určených "pro mimozemšťana od vedle". V té zákazníci naleznou nejen uniformu pro každého správného geeka, tematické samolepky či analogový tablet, ale i příležitost udělat dobrou věc - zakoupením večeře s Jitkou Dvořákovou v hodnotě 100.000 Kč, kdy částka poputuje Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové, který pomáhá dětem z dětských domovů v jejich začlenění do společnosti. Součástí kampaňové landing page je kromě interaktivního rádce také popis soutěžní mechaniky, produktový rozcestník a výčet aktuálních výhod, které CZC.cz svým zákazníkům nabízí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy