Digital Brain, Vlastní tvorba
CZC.cz
Vánoce geeků
- Televize
- 3760
Klient | CZC.cz |
---|---|
Značka | CZC.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | Trinity Pictures |
Režisér | Jakub Hussar |
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz odstartoval kampaň nazvanou Vánoce geeků. V jejím rámci každý den od 2. listopadu až do 23. prosince proplatí nákup jednomu člověku, který nejpřesněji odhadne, za kolik korun zákazníci v daný den nakoupí.
Do hlavní role kampaně byli opět obsazeni zaměstnanci firmy.Ti tentokrát ukazují, jak geekové z CZC.cz přistupují k některým vánočním zvykům a tradicím, jako je příprava kapra, lití olova nebo zdobení vánočního stromečku.
Kampaň poběží v televizních stanicích Prima Group a v České televizi, v celoplošných rozhlasových stanicích Impuls a Evropa 2 a v řadě dalších rádií. Další podpora kampaně bude probíhat v online prostředí, kde CZC.cz využije zejména full-brandové a prémiové bannerové plochy a sociální sítě a také vlastní kanál na YouTube. Propagačním kanálem bude také pobočková síť CZC.cz, v níž budou instalovány plakáty a přehrávány reklamní spoty. Firma dále spustila webovou stránku Vánoce.czc.cz, kde se lze dočíst o dalších doplňkových službách.
Kreativa kampaně je společným dílem marketingového týmu CZC.cz a agentury Digital Brain, která s CZC.cz spolupracuje již na druhé vánoční kampani. Navazuje tak na dlouhodobou komunikaci značky, která od minulých Vánoc staví na vlastních zaměstnancích. Režii reklamních i sponzoringových spotů měl stejně jako v případě podzimní kampaně Jakub Hussar se svým týmem Trinity Pictures.
Komentáře