upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain

CZC.cz
Vyměňte starou elektroniku za novou

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Forleaf
Web https://www.czc.cz/chci5000/clanek

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz odstartoval podzimní kampaň, v níž se soutěží o denní poukazy na nákup v hodnotě 5.000 Kč. Kampaň vybízí k výměně staré elektroniky za novou.

Na podporu akce vznikly čtyři reklamní spoty, v nichž se opět objevují postavy "geeků", které firma dlouhodobě používá. Stejně jako v předchozích kampaních si je zahráli skuteční zaměstnanci CZC.cz, a to včetně nového marketingového ředitele Michala Gabriela, který si zahrál roli nováčka používajícího zastaralou elektroniku. Kampaň běží v televizích skupiny Prima a na YouTube. Kromě toho využívá rozhlasovou reklamu v rádiích mediálního zastupitelství Radiohouse, sociální síť Facebook, displejovou reklamu, newslettery a síť poboček. Součástí kampaně je i speciální web

Kreativa celé kampaně je dalším ze společných děl marketingového týmu CZC.cz, agentury Digital Brain a audiovizuální produkce Forleaf. Komentář ke spotům namluvil už podruhé Matouš Ruml.  

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy