Digital Brain
CZC.cz
Vyměňte starou elektroniku za novou
- Televize
- 1513
Klient | CZC.cz |
---|---|
Značka | CZC.cz |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Forleaf |
Web | https://www.czc.cz/chci5000/clanek |
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz odstartoval podzimní kampaň, v níž se soutěží o denní poukazy na nákup v hodnotě 5.000 Kč. Kampaň vybízí k výměně staré elektroniky za novou.
Na podporu akce vznikly čtyři reklamní spoty, v nichž se opět objevují postavy "geeků", které firma dlouhodobě používá. Stejně jako v předchozích kampaních si je zahráli skuteční zaměstnanci CZC.cz, a to včetně nového marketingového ředitele Michala Gabriela, který si zahrál roli nováčka používajícího zastaralou elektroniku. Kampaň běží v televizích skupiny Prima a na YouTube. Kromě toho využívá rozhlasovou reklamu v rádiích mediálního zastupitelství Radiohouse, sociální síť Facebook, displejovou reklamu, newslettery a síť poboček. Součástí kampaně je i speciální web.
Kreativa celé kampaně je dalším ze společných děl marketingového týmu CZC.cz, agentury Digital Brain a audiovizuální produkce Forleaf. Komentář ke spotům namluvil už podruhé Matouš Ruml.
Komentáře