upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Czech Team
Všichni jsme jeden tým

Klient Český olympijský výbor
Značka Czech Team
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport
Web www.olympic.cz/czechteam

Český olympijský výbor startuje novou dlouhodobou kampaň Českého olympijského týmu, která bude pokračovat i po letních olympijských hrách. Kampaň má ve sportovních fanoušcích i v ostatních lidech probudit odhodlání, fair play, týmový duch, odvahu a hrdost. "Míříme nejen na sportovce, ale na celou společnost, protože věříme, že sport dokáže v lidech probudit to nejlepší," říká předseda Českého olympijského výboru Jiří Kejval.

Součástí kampaně je minutový televizní spot režírovaný Davidem Ondříčkem, v němž se kromě herečky Jany Pidrmanové objeví jak současné, tak bývalé české sportovní hvězdy a legendy: například slavná gymnastka Věra Čáslavská, olympijští medailisté Martin Doktor, Šárka Kašpárková, Kateřina Emmons, Květa Pecková-Jeriová a Imrich Bugár, krasobruslař Tomáš Verner nebo stále aktivní atletka Denisa Rosolová a vodní slalomář Jiří Prskavec. Kromě toho si v reklamě zahrály i desítky jejich fanoušků. Komunikační strategii celé kampaně připravila agentura Ogilvy & Mather.

Každý z ambasadorů kampaně symbolizuje nějakou vlastnost typickou pro sport a současně důležitou v životě: Trojnásobná olympijská medailistka ve střelbě Kateřina Emmons symbolizuje odhodlání, olympijský vítěz v moderním pětiboji David Svoboda smysl pro fair play, olympijská šampionka ve veslování Mirka Topinková Knapková hrdost, stříbrný olympijský medailista ve vodním slalomu Vavřinec Hradilek odvahu a dvojnásobný olympijský vítěz v rychlostní kanoistice a sportovní ředitel Českého olympijského výboru Martin Doktor týmového ducha.

"Zapojení ambasadorů z řad aktivních i bývalých olympioniků je pro nás klíčové a průlomové, protože jde o osobnosti, které představují zmíněné hodnoty a dokážou je lidem předat. Naším cílem je zapojit všechny generace a ukázat Čechům, že mohou být hrdí nejen na profesionální sportovce, ale i sami na sebe. Nemusíte vyhrávat závody, abyste měli být na co hrdí," říká marketingový ředitel Českého olympijského výboru Marek Tesař.

"Tohle není klasická reklama, ale nabídka a prezentace toho, že by se lidé měli trochu zamyslet – nejen mladí, ale i starší a nejstarší – a trochu se hýbat," řekla ke spotu sedminásobná olympijská vítězka Čáslavská, která v klipu vítá v cíli běžkyni, ztvárněnou Janou Pidrmanovou.

Vedle webové prezentace a televizního klipu je součástí kampaně i rozhlasový spot. Ten je vystavěn na příběhu o tom, jak legendární český běžec Emil Zátopek věnoval svou zlatou olympijskou medaili australskému soupeři Ronu Clarkovi. Právě osobnost Emila Zátopka totiž tvoří středobod komunikačních aktivit spojených s českým olympijským týmem.

Spoty i webová prezentace jsou teprve začátkem kampaně, která bude ve druhé fázi během léta pokračovat aktivací směrem k olympijským hrám a olympijským parkům, kde si budou lidé moct vyzkoušet řadu sportů a zároveň fandit českým sportovcům v Riu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy